Bekijk hier onze veelgestelde vragen, zodat jou vraag snel makkelijk wordt beantwoord over onze producten, bestellen, verzenden of retourneren. Staat je vraag er niet tussen of is er iets onduidelijk? Geeft niks! Mail ons of bel ons en wij helpen je graag. We zijn in de winkel van dinsdag tot en met vrijdag 10:00 tot 18:00, vrijdagavond zijn we er tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Mochten wij het druk hebben in de winkel, dan kan ons antwoord iets langer duren.

Bestellen

  1. Hoe plaats ik een bestelling? Onze producten kun je makkelijk bestellen. Kies het product dat je graag wil hebben en selecteer de juiste maat. Verdere informatie volgt nog.
  1. Wat is de status van mijn bestelling?
  2. Wanner wordt mijn bestelling verzonden?
  3. Kan ik mijn bestelling ophalen en betalen in de winkel? Helaas is het niet mogelijk om via de webshop een product te reserveren en op te halen in de winkel. Wel kun je ons even contacten, zodat wij het product voor je reserveren.
  4. Een product dat ik graag had willen hebben is niet meer in mijn maat, wat nu? Geen stress! Als jouw maat niet meer op voorraad is kun je je op de lijst laten zetten voor dat item. Stuur een mailtje naar klantenservice@shoesbystef.nl met de naam van het product, de kleur en de maat die je graag had willen hebben, en wij zetten je op de lijst. Zodra het item weer op voorraad is krijg je van ons een mailtje en kun je alsnog het product dat je op het oog had bestellen.
  5. Kan ik een cadeaubon bestellen van Shoes by Stef? Super leuk dat je een cadeaubon wil bestellen van Shoes by Stef. In onze webshop staat onder accessoires ‘Cadeaubonnen’ vermeld. Hier kun je een cadeaubon kopen en wordt speciaal voor jou leuk ingepakt en opgestuurd. Een cadeaubon is onbeperkt geldig en kan worden verzilverd in de winkel én online. Wil je een cadeaubon met een ander bedrag dan in de webshop staat? Stuur ons even een mailtje op klantenservice@shoesbystef.nl of bel ons op 0529-856826.
  6. Hoe gebruik ik een kortingscode?
  7. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren Soms heb je dat je een verkeerde maat besteld of een fout maakt in je aders. Wil je ons zo snel mogelijk bellen of na winkeltijden mailen? Dan proberen wij de bestelling zo snel mogelijk aan te passen.

Betalen

  1. Betaalmethode Bij Shoes by Stef kun je betalen met de onderstaande betaalmethodes:
    1. IDEAL Deze betaalmethode betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.
    2. Creditcard (MasterCard, VISA, Maestro) Geef bij betalen aan welk type creditcard je wilt gebruiken. Je kunt jou creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een concrete afhandeling. Mocht je producten terugsturen, dan wordt het bedrag binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
    3. Klarna ‘Achteraf betalen’ Via de betaalmethode Klarna kun je jouw bestelling achteraf betalen. Klarna voert voor Shoes by Stef het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekend dat je een betaalverzoek van Klarna via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.
    4. Bancontact, Belfius Direct Net en KBC/CBC Payment Voor klanten in België hebben we de betaalmogelijkheid Bancontact, Belfius Direct Net en KBC/CBC Payment. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag van jouw bestelling.
    5. Giropay Voor klanten in Duitsland hebben we de betaalmogelijkheid Giropay. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag van jouw bestelling.
    6. SOFORT Banking SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen gedaan kan worden. In de volgende 8 Europese landen beschikbaar: Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitersland, Italië, Spanje, België en Polen.
  2. Kan ik ook achteraf betalen? Via de betaalmethode Klarna kun je jouw bestelling achteraf betalen. Met deze mogelijkheid geven jouw de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt je een factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel jij zelf met Klarna. Klarna voert voor Shoes by Stef volledige achteraf betaalproces uit. Ter goedkeuring van jouw verzoek achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.
  3. Hoe lang duurt een terugbetaling na het verwerken van mijn retourzending? Zodra we het product retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 4 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
  4. Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop? Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat tijdens een speciale actie de prijzen niet goed online zijn doorgevoerd. Neem dan even contact met ons op.

Retourneren

Wij hopen dat je tevreden bent over onze producten. Mocht een product helaas niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen, dan kun je altijd contact opnemen via klantenserivice@shoesbystef.nl. Wij helpen je graag verder!
  1. Producten retour zenden? Meld je retour aan door een mail te sturen naar klantenservice@shoesbystef.nl waarin je naam, adres, factuurnummer, product, productartikel en reden van retour doorgeeft. Vergeet niet je factuur (of een kopie daarvan) met het pakketje van je retourzending mee te sturen, zodat we de retour het snelst kunnen verwerken. Het verzenden van een retour is voor je eigenkosten.Retouradres: Shoes by Stef Brugstraat 29a 7731 CV Ommen Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen wij jou een e-mail ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen terugstorten op het door jouw gebruikte rekeningnummer. Let op!
    1. Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!
    2. Wij adviseren je altijd om een zending met Track and trace te versturen. Bewaar deze code altijd goed totdat je retourzending volledig is verwerkt;
    3. Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico;
    4. Let op dat de schoenen in de schoenendoos doet en vervolgens in een verzendzak of verzenddoos. Alleen zo houden we de schoenen én schoenendoos in goede staat.
  2. Kan ik een retour ook afgeven in de winkel? Zeker kan je een retour afgeven in de winkel. Dat is veel gezelliger en dat scheelt jou weer verzendkosten. Alleen de retourbetaling word teruggestort op de rekening waarmee het is betaald. Het is niet mogelijk om contant het geld terug te krijgen.
  3. Kan ik ook het product ruilen voor iets anders? Dat is geen probleem! Wil je ons een mail sturen naar klantenservice@shoesbystef.nl en daarin vermelden wat je retour gaat sturen en wat je ervoor terug wilt. Dan zorgen wij dat de nieuwe producten klaar voor je worden gelegd. Zodra je retour bij ons binnen is, sturen wij de nieuwe producten naar je op. De verzendkosten voor de nieuwe producten zijn voor onze rekening.Net als retourneren  kun je ook voor ruilingen terecht in onze winkel. Graag willen we je vragen om je ruiling alvast bij ons aan te geven per mail, klantenservice@shoesbystef.nl, dan zorgen wij ervoor dat je nieuwe producten klaarligt in de winkel. Vergeet ook bij een ruiling niet je factuur mee te sturen of mee te nemen naar de winkel!

Klachten en beschadigingen

Vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade/vlek hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvangen wij een e-mail met naam, adres, factuurnummer, product, productartikel en de beschadiging en/of het verkeerde artikel. Deze kun je versturen naar klantenserivce@shoesbystef.nl
  1. Beschadiging
    1. Beschrijving wat de schade is;
    2. Graag ontvangen wij minimaal twee foto’s, waarvan 1 foto met het product in het geheel en 1 foto waarop het probleem/de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Bij schoenen zouden we graag een foto van de zool ontvangen
  2. Verkeerd artikel? Graag ontvangen wij minimaal twee foto’s, waarvan 1 foto van het volledige (verkeerde) artikel met prijskaartje en 1 foto met hierop duidelijk de code van het product;

Retourvoorwaarden

  1. Het artikel is voorzien van ons sticker/prijskaartje;
  2. Het artikel en verpakking is onbeschadigd;
  3. Het artikel mag niet gedragen/gewassen en dient geen parfumgeur of make-up vlek te hebben. Natuurlijk mag je altijd passen;
  4. Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
  5. Vanwege hygiënische redenen kunnen oorbellen niet worden geruild of geretourneerd worden.
  6. De kosten voor het retour zenden zijn voor de klant;
  7. Binnen 14 kalenderdagen dienen wij jou retour ontvangen te hebben;
  8. Let op dat de schoenen in de schoenendoos doet en vervolgens in een verzendzak of verzenddoos. Alleen zo houden we de schoenen én schoenendoos in goede staat. Gebruik dus niet de schoenendoos als verpakkingsmateriaal voor de verzending. Gebeurt dit wel, dan zijn wij genoodzaakt om extra kosten van €25,- in rekening te brengen voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal.

Ons team

Clara Saura
Designer
Andrew erdle
Parter, vp of Brand
Tybi K.
Parter, vp of Brand
Rena
Parter, vp of Brand
Jabez T
Parter, vp of Brand
Add to cart